Ticket info

Tickets kan je aankopen via verschillende kanalen, fysiek & online.

Waar kan ik tickets aankopen?

Fysieke verkooppunten

Visit Leopoldsburg (Liberation Garden)

Gemeentehuis Leopoldsburg

CC Leopoldsburg

Online

Particulieren

Particulieren kunnen ook op voorhand tickets bestellen via een inschrijvingsformulier. Na inschrijving krijg je een e-mail met het referentienummer dat je dient te vermelden bij de overschrijving van het verschuldigde bedrag. Kinderen tot en met 6 jaar mogen gratis binnen!

Voorzieningen & woonzorgcentra

Voorzieningen en woonzorgcentra kunnen zich op voorhand inschrijven via het formulier .Je krijgt onmiddellijk een overzicht van je bestelling en meer info over de verdere afhandeling (e-mail met het referentienummer dat je dient te vermelden bij de overschrijving van het verschuldigde bedrag). Je kan het formulier hier ook downloaden en per post versturen.

Algemene voorwaarden

Voor een volledig overzicht lees je best onze document met algemene voorwaarden. Hieronder vind je een samenvatting:

  • Een ticket en/of maaltijdbon wordt nooit terugbetaald, ook niet in geval van overmacht of onvoorziene omstandigheden door Buitenbeenpop vzw en/of door derden.
  • Als gekochte of gratis ticket(s) en/of maaltijdbon(nen) niet of verkeerdelijk gebruikt worden, is dit voor rekening van de bezoeker.  
  • Indien de bezoeker zijn ticket(s) en/of maaltijdbon(nen) kwijtraakt of vergeet, is dit voor rekening van de bezoeker.  
  • Wijzigingen in de programmering geven geen aanleiding tot gehele of gedeeltelijke terugbetaling van het Ticket en/of Maaltijdbon.

Veel gestelde vragen

Welke voorwaarden zijn er voor de terugbetaling van mijn ticket?

Voor een volledig overzicht lees je best onze algemene voorwaarden. Hieronder vind je een samenvatting:

  • Een ticket en/of maaltijdbon wordt nooit terugbetaald, ook niet in geval van overmacht of onvoorziene omstandigheden door Buitenbeenpop vzw en/of door derden.
  • Als gekochte of gratis ticket(s) en/of maaltijdbon(nen) niet of verkeerdelijk gebruikt worden, is dit voor rekening van de bezoeker.
  • Indien de bezoeker zijn ticket(s) en/of maaltijdbon(nen) kwijtraakt of vergeet, is dit voor rekening van de bezoeker.
  • Wijzigingen in de programmering geven geen aanleiding tot gehele of gedeeltelijke terugbetaling van het Ticket en/of Maaltijdbon.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Online aangekochte tickets

  • Leveringsmethode: ‘afhalen aan de kassa op de dag van het festival:
    • Tickets en/of maaltijdbonnen kunnen kosteloos worden gewijzigd, geruild of geannuleerd door de bezoeker tot veertien (14) kalenderdagen voor het festival.
  • Leveringsmethode ‘per briefpost’:
    • Tickets en/of maaltijdbonnen kunnen kosteloos worden gewijzigd, geruild of geannuleerd door de bezoeker tot veertien (14) kalenderdagen voor het festival.
  • Let op! Iedere wijziging, ruil of annulatie dient vooraf per mail (secretariaat@buitenbeenpop.be) doorgegeven te worden. Verdere info volgt daarna per mail.

Tickets aangekocht in een fysiek verkooppunt

  • Tickets aangekocht in een fysiek voorverkooppunt kunnen niet meer gewijzigd, geruild of geannuleerd worden.

CERA-tickets

  • Info en voorwaarden vindt u op de website van CERA: www.cera.coop.

Ik heb tickets laten klaarleggen aan de kassa, hoe werkt dit?

Enkele dagen vooraf aan het festival ontvang je een mailtje met meer informatie over het afhalen van je tickets.

  • Kom met je referentienummer of naam naar de inkomkassa naast de ingang van het festival.
  • Indien je nog moet betalen, kan dit aan onze kassa (cash, Payconiq of debitcard).
  • Je ontvangt je festivalbandjes.

Hou er rekening mee dat je de volledige bestelling in één keer moet afhalen.

Ik heb tickets laten opsturen per briefpost, maar nog niet ontvangen

Je ontvangt een mailtje wanneer we je bestelling verzenden met een datum. Indien je je bestelling niet ontvangt binnen de vermelde termijn, stuur je best een mailtje naar secretariaat@buitenbeenpop.be. Mogelijk is er iets misgegaan met je bestelling.

  • We verzenden tickets per briefpost. Afhankelijk van je regio kan dit tot 2 weken duren.
  • Tickets verzenden we in bulk, begin juni, begin juli en begin augustus.
  • Bestellingen in augustus kunnen enkel nog worden afgehaald aan onze kassa en worden dus niet meer verzonden.

Ik ben begeleider van een persoon, mag ik gratis binnen?  

Neen, je dient altijd in het bezit te zijn van een geldig ticket.

Ik ben chauffeur van een bus / auto, mag ik gratis binnen?  

Neen, je dient altijd in het bezit te zijn van een geldig ticket.